جلسه کمیته انضباطی برای بیرانوند؛ بعد از بازی‌های ملی!

زوایای جدیدی از ادعای فعلا تایید نشده علیرضا بیرانوند در خصوص دادن شیرینی به برخی از اعضای باشگاه پرسپولیس منتشر شده است.

به گزارش مشرق، صحبت‌های علیرضا بیرانوند بعد از بازی تراکتور مقابل فولاد و اذعان به پرداخت شیرینی به برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، این روزها جنجال جدید و عجیبی در فوتبال ایران به راه انداخته است.

با پیگیری‌ها مشخص شد فردی که در باشگاه پرسپولیس همچنان مشغول به کار است با حضور در منزل علیرضا بیرانوند این هدایا را از بیرانوند را گرفته و صحبت‌های دروازه‌بان پیشین پرسپولیس محور همین موضوع بوده است.

بیرانوند البته ادعای بزرگ دیگری انجام داده و گفته اگه مسئولان پرسپولیس بخواهند این مساله را بیش از پیش ادامه دهند او فیلم این موضوع را هم منتشر خواهد کرد تا به وسیله نشان دهد که دستش در این زمینه پُر است و به همین دلیل احتمالاً باید منتظر اتفاقات جدیدی در این زمینه باشیم!حالا زوایای جدیدی از این اتفاق عجیب به بیرون درز پیدا کرده که در صورت صحت، باید شاهد و منتظر یک سونامی بزرگ در باشگاه پرسپولیس باشیم که احتمالاً پای نهادهای نظارتی را به این پرونده پر سر و صدا باز خواهد کرد!گفته می‌شود در اواسط اسفند ماه سال گذشته، فردی که در باشگاه پرسپولیس همچنان مشغول به کار است همراه با فرزندش به خانه علیرضا بیرانوند رفته تا هدیه مورد نظر را از دروازه‌بان وقت پرسپولیس دریافت کند.

موضوع به همین جا ختم نمی‌شود و فرد مورد نظر از طریق یکی از پیام رسان‌ها، تماس تصویری با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گیرد. در این تماس تصویری، فرد مورد اشاره به بیرانوند می‌گوید که این هدایا فقط برای او نیست و باید بین چند نفر تقسیم شود!

نکته جالب اینجاست که گفته می‌شود بیرانوند فیلم همین اتفاقات را (که احتمالا مخفیانه گرفته شده) دارد و تهدید او برای افشای فیلمی که بعد از بازی با فولاد درباره آن صحبت کرده به همین اتفاقات ربط پیدا می‌کند.در شرایط فعلی و در این زمینه، نهادهای نظارتی و مراجع ذی‌صلاح به این پرونده ورود کردند و باید دید که ادعاهای دروازه‌بان پرسپولیس تایید می‌شود یا اینکه این بار باشگاه پرسپولیس در این پرونده تبرئه خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    1 0
    از موقعی که افراد معلوم الحال رو مسئول فدراسیون کردن و در یک انتخابات نمایشی رییس فدراسیونی که باید بابت فساد پاسخگو می شدند را انتخاب نمودن چه انتظاری از یک بازیکن ساده دارید
  • لُنگی سوز IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 3
    لنگ بخاطر فساد باید به دسته پایین تر سقوط کنه ، مثل یونتوس ایتالیا
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    2 0
    کیسه تو حرف نزن خودتون استاد جعل هستید
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
      0 1
      استاد جعل که لنگه همین چند روز پیش جعل مدرک پرسپولیس افشا شد باید امتیاز کسر میشد که فقط جریمه نقدی محکوم شد جریمه نقدی رو هم از بیت المال پرداخت میشه
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 0
    حدس میزنیم! گمان می کنیم! انتظار میره! شاید! اگر! احتمال میرود ! فوتبال و سیاست و اقتصاد و صنعت و رسانه جدای از هم نیستنند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس